Min Beställning
När du har lagt en beställning kan du logga in på ditt användarkonto. Under ‘Mina sidor’ ser du en översikt över dina beställningar. Under 'Mina sidor' hittar du sidan 'Mina beställningar’. Här ser du alla dina beställningar. Dina beställningar är uppdelade i aktiva beställningar och tidigare beställningar. Aktiva beställningar är de som inte har skickats från lagret ännu. Tidigare beställningar är de som redan har skickats från lagret. Nedan kan du läsa mer om hur du kommer in på ditt användarkonto och ‘Mina sidor’.
Om du inte har ett konto ännu hittar du beställningsinformation i mejlen vi skickar till dig.
Användarkonto
När du gör en beställning hos oss kan du välja att samtidigt skapa ett konto.
På så vis kan vi samla all din information, dina tidigare beställningar, dina mest köpta produkter och mycket mer. Skapar du ett konto blir det också lättare för dig nästa gång du handlar. Vi rekommenderar att du skapar ett användarkonto för att få den bästa köpupplevelsen.
Det finns två sätt att skapa ett användarkonto:
• Skapa ett användarkonto innan köp:
Klicka på "Logga in" uppe till höger i webshopen. Här kan du välja "Skapa konto". Följ sedan processen för att skapa ditt konto. Om du redan har ett konto är det även här du loggar in eller får ett nytt lösenord skickat till dig, ifall du har glömt dina inloggningsuppgifter.
• Skapa ett användarkonto i kassan:
Att ha ett konto hos oss ger dig bättre tillgång till din information, tidigare beställningar etc. Om du väljer att inte skapa en användare kommer du givetvis fortfarande att kunna följa dina beställningar genom de löpande mejl vi skickar till dig.
Leverans
Beroende på vilken typ av leverans du har valt när du slutför din beställning är det olika förväntade leveranstider hos respektive fraktbolag. Vill du veta mer om de olika leveranstyperna kan du läsa mer här.
Dessutom kommer du att kunna se status på din beställning, inklusive spårningsinformation, genom att logga in på ditt användarkonto eller genom att läsa de löpande mejl vi skickar till dig.
Beställningsstatus – Spåra din beställning
Du kan spåra din beställning i realtid och hålla ett öga på hur långt vi har kommit med din försändelse i 'Mina beställningar' under 'Mina sidor'. Du kan se när vi packar den och när den har skickats. I efterhand kan du följa paketet efter att det har skickats från vårt lager tills du fått det eller när det är klart för avhämtning hos utlämningsstället. När vi skickar din beställning från vårt lager får du ett spårningsnummer via e-post. Detta är ett annat alternativ för att spåra ditt paket tills det levereras.
Beställningsändring
Om du behöver göra en ändring i din beställning kan du göra det genom att kontakta vår kundtjänst. Du kan ändra din beställning tills vi börjar packa den. Observera att vi ofta börjar packa beställningen strax efter att den har lagts.
Annullering av beställning
Så länge din beställning inte har skickats från vårt lager har du möjlighet att avbryta din beställning. För att avbryta din beställning, vänligen kontakta vår kundtjänst så snart som möjligt.
- Skapa en användare innan köp: Klicka på "Logga in" uppe till höger på hemsidan. Här kan du välja "Skapa konto". Följ sedan processen för att skapa ditt konto. Om du redan har ett konto är det även här du loggar in eller får ett nytt lösenord skickat till dig, ifall du har glömt det.
- Skapa en användare i kassan: I samband med att du lägger en beställning hos oss kan du välja att skapa en användare i kassan. Användaren skapas sedan efter att du har slutfört din beställning. Du kan då omedelbart se status för beställningen du just lagt.