Min Beställning

När du har lagt en beställning kan du logga in på ditt användarkonto. Under ‘Mina sidor’ ser du en översikt över dina beställningar. Under 'Mina sidor' hittar du sidan 'Mina beställningar’. Här ser du alla dina beställningar. Dina beställningar är uppdelade i aktiva beställningar och tidigare beställningar. Aktiva beställningar är de som inte har skickats från lagret ännu. Tidigare beställningar är de som redan har skickats från lagret. Nedan kan du läsa mer om hur du kommer in på ditt användarkonto och ‘Mina sidor’.

Om du inte har ett konto ännu hittar du beställningsinformation i mejlen vi skickar till dig.
 

Användarkonto

När du gör en beställning hos oss kan du välja att samtidigt skapa ett konto.

På så vis kan vi samla all din information, dina tidigare beställningar, dina mest köpta produkter och mycket mer. Skapar du ett konto blir det också lättare för dig nästa gång du handlar. Vi rekommenderar att du skapar ett användarkonto för att få den bästa köpupplevelsen.


Det finns två sätt att skapa ett användarkonto:
 

• Skapa ett användarkonto innan köp:  

Klicka på "Logga in" uppe till höger i webshopen. Här kan du välja "Skapa konto". Följ sedan processen för att skapa ditt konto. Om du redan har ett konto är det även här du loggar in eller får ett nytt lösenord skickat till dig, ifall du har glömt dina inloggningsuppgifter.

 

• Skapa ett användarkonto i kassan:

Att ha ett konto hos oss ger dig bättre tillgång till din information, tidigare beställningar etc. Om du väljer att inte skapa en användare kommer du givetvis fortfarande att kunna följa dina beställningar genom de löpande mejl vi skickar till dig.

 

Leverans

Beroende på vilken typ av leverans du har valt när du slutför din beställning är det olika förväntade leveranstider hos respektive fraktbolag. Vill du veta mer om de olika leveranstyperna kan du läsa mer här.

Dessutom kommer du att kunna se status på din beställning, inklusive spårningsinformation, genom att logga in på ditt användarkonto eller genom att läsa de löpande mejl vi skickar till dig.

 


Beställningsstatus – Spåra din beställning

Du kan spåra din beställning i realtid och hålla ett öga på hur långt vi har kommit med din försändelse i 'Mina beställningar' under 'Mina sidor'. Du kan se när vi packar den och när den har skickats. I efterhand kan du följa paketet efter att det har skickats från vårt lager tills du fått det eller när det är klart för avhämtning hos utlämningsstället. När vi skickar din beställning från vårt lager får du ett spårningsnummer via e-post. Detta är ett annat alternativ för att spåra ditt paket tills det levereras.

 

Beställningsändring

Om du behöver göra en ändring i din beställning kan du göra det genom att kontakta vår kundtjänst. Du kan ändra din beställning tills vi börjar packa den. Observera att vi ofta börjar packa beställningen strax efter att den har lagts.

 

Annullering av beställning

Så länge din beställning inte har skickats från vårt lager har du möjlighet att avbryta din beställning. För att avbryta din beställning, vänligen kontakta vår kundtjänst så snart som möjligt.
 

1
Jag har glömt mitt lösenord. Vad ska jag göra?
Om du har glömt ditt lösenord, klicka på "Logga in" i det övre högra hörnet på sidan och sedan på "Glömt lösenord". Fyll i din mejladress så får du ett nytt lösenord via e-post.
2
Hur får jag ett användarkonto?
Du har två sätt att skapa en användare:
  • Skapa en användare innan köp: Klicka på "Logga in" uppe till höger på hemsidan. Här kan du välja "Skapa konto". Följ sedan processen för att skapa ditt konto. Om du redan har ett konto är det även här du loggar in eller får ett nytt lösenord skickat till dig, ifall du har glömt det.
  • Skapa en användare i kassan: I samband med att du lägger en beställning hos oss kan du välja att skapa en användare i kassan. Användaren skapas sedan efter att du har slutfört din beställning. Du kan då omedelbart se status för beställningen du just lagt.
3
Hur hittar jag en tidigare beställning?
Logga in på "Mina sidor" med din mejladress och ditt lösenord. Under "Mina sidor" ser du alla dina tidigare beställningar under "Mina beställningar". Under "Aktiva beställningar" hittar du de beställningar som ännu inte har skickats. Under 'tidigare beställningar' hittar du dina gamla beställningar som redan har skickats från vårt lager.
4
Kan jag ändra min beställning?
Om du behöver göra en ändring i din beställning kan du göra det genom att kontakta vår kundtjänst. Du kan ändra din beställning tills vi börjar packa din beställning. Observera att vi ofta börjar packa beställningen strax efter att den har lagts.
5
Hur avbryter jag min beställning?
Så länge din beställning inte har skickats från vårt lager har du möjlighet att avbryta din beställning. För att avbryta din beställning, vänligen kontakta vår kundtjänst så snart som möjligt.
6
Kan jag spåra min beställning?
Du kan spåra din beställning i realtid och hålla ett öga på dess status i "Mina beställningar" under "Mina sidor". Du kan klicka på den beställning du vill spåra och se när vi packar den och när den har skickats. Om du inte har ett användarkonto kommer du naturligtvis att kunna följa dina beställningar genom de löpande mejl vi skickar till dig.
7
Hur långt är min beställning?
Logga in på "Mina sidor". Här kommer du att kunna se din beställningsstatus i realtid under "Mina beställningar".
8
Kan jag lägga till något i min beställning?
Tyvärr är det inte möjligt att göra ett tillägg till din beställning på vår hemsida när beställningen väl är gjord. Kontakta istället vår kundtjänst så ska vi göra vårt bästa för att hjälpa dig. Ofta kan vi ordna en tilläggsbeställning om paketet ännu inte skickats.
9
Min beställning har inte kommit. Vad ska jag göra?
Om du upptäcker att vår fraktpartner inte har levererat paketet till dig, vänligen kontakta vår kundtjänst. Vi hjälper dig så snart som möjligt.
10
Mitt paket är skadat/det saknas något i paketet. Vad ska jag göra?
Om du upplever en skadad eller felaktig leverans eller om något saknas i ditt paket, vänligen kontakta vår kundtjänst så snart som möjligt.